• کد نمایش افراد آنلاین
  • کارآموزی - پرستاری 91
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    پرستاری 91
    به نام نامی حضرت دوست که فقط نام اوست که نکوست 
    قالب وبلاگ
    اخبار مهم کلاسی
    مدیریت وبلاگ
    ابزارهای کاربردی
    آیه قرآن

    اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

    وصیت نامه شهدا : وصیت شهدا
    خبر نامه وبلاگی:باعضویت در این بخش اخبار کلاسی ،وبلاگی وتالار گفتگوی آنلاین را در ایمیل خود دریافت کنید

    کارآموزی در انستیتوکانسر باعث شد که نمکی باشد در کاممان ونه شکر که اگر بود غلوی بود گران که در وصف کارآموزی نباشد ، تا بی مزگی های پرسنل بیمارستان مصطفی خمینی(ره) را که اکثر چون خیاران درختی و گلخانه ای بی بو و بی مزه بودند فراموش کنیمخسته کننده .حقیقتا که در آنجا بیشتر پرستاران و اینترن ها در امر بی خیالی وبی کاری بسیار پرکارند. ناگفته نماند اتندها(اساتید پزشکی) وبهیاران(و به غیر از اساتید ومربیان خودمان) تنها افرادی بودند که  از آن ها چیزها آموختیم و در بسیاری از اوقات مسؤلانه عمل میکردند.

     

     

    در روز اول کارآموزی که گفته بودند هفت ونیم در بیمارستان باشید، تقی آفتاب نزده آنجا بود و من و میلاد هم هفت صبح رسیدیم البته نه به ذوق کارآموزی، می دانستیم برخلاف آن تعریفها که اینجا، آنجا نیست وبسیار پرکاریم البته از نوع کارهای مفید و نه تهوع‌آور کاری ، اینجا نیز نباید چندان خبری باشد(خداییش یکم اون تعریفا باورمون شده بود).

    در این مدت رفتیم بررسی کردیم ببینیم که در زمان رست یا همان تایم جینگ فنگ بلبلبلوخودمان ،بیمارستان بوفه خوبی دارد؟ یا جایی برای قدم زدن و نشستن دارد یا نه ؟ وکلا از لحاظ ژئوجینگفنگی(نه ژئوپولیتیکی) چطور است؟(واقعا از مصطفی بهتر بود)

    ساعت 8 صبح شد وخبری از بقیه نشد وماهم نمی دانستیم که دقیقا به کجا برویم... تا که دونفر از خانوما را دیدیم که اونا هم مثل ما در حال بررسی شرائط سوق الجیشی بیمارستان برای زمان رست بودند. خلاصه بعد از مدتی همه آمدند، همه حتی مربی وما هم که جایی مناسب برای تعویض لباس هایمان نیافتیم(به غیر خانوما) در همان راهروی بیمارستان روپوشامونو پوشیدیم. (وای که ما دانشجویان پرستاری بویژه آقایون چقدر مظلومیمگریه‌آور).

    مربی پیش از آنکه حال واحوالی کند گفت چرا اینقدر زیادید، دخترا چرا هستند؟ فقط 6 تا پسر تولیست منه !خلاصه بعدازاینکه بر ایشان کاشف به عمل امد که خانم هاهم هستن ،خانم ها و اقایون 2گروه جداشدن و یه پرستار فرش (Fresh) وتازه نفس شوخی مسئول آموزش اونا شد وما موندیمو خانم مربی باتجربه ...خوابم گرفت

    در آینده اگر تونستیم از کارای کلینیکالی که کردیم یا بهتر بگم همکاری و مشاهده عملی وملموس (برخلاف برخی دوستان که نگاه کردن را با انجام دادن یکی میدانندنکته بین )در بسیاری از کارها که داشتیم مثل گرفتن نوار قلب و نمونه از مغز استخوان و سی اس اف را براتون می نویسیم البته کارای روتینی چون پانسمان ، تعویض سرم و تهیه سرم های پریمد ویا ادمیت کردن را انجام میدادیم واما خب در اتاق هود هم نکاتی در تهیه داروهای شیمی درمانی بود که با کمک دوستانم میلاد و تقی به انها هم اشاره میکنیم.


    [توسط: پرستاری 91 ] [ نظرات شما () ]
    .: Weblog Themes By Nursing 91 :.

    درباره وبلاگ

    گرچه خود خسته وبیمار شدم ،دل ولی خواست پرستار شدم ،روی خوش صحبت شیرین همه از لطف خداست ،من در این راه فرشته صفت وهمسفر یار شدم* سلام دوستان گرامی به وبلاگ خودتون خوش آمدید لطفا پس از بازدید،نظرات خود را با ما در میان بگذارید.متشکریم* تمامی مطالب قبلی در قسمت آرشیو موجود است. ایمیل پرستاری 91: nursingsh91@gmail.com برای نمابش هرچه بهتر سایت از مرورگرهایی از جمله فایرفاکس و گوگل کروم استفاده نمائید.
    دانشنامه مهدویت
    مهدویت امام زمان (عج)
    دعوت نامه
    قابل توجه تمامی همکلاسی های محترم در صورت تمایل به عضویت در وبلاگ وقرار دادن مطالب خود«هرگونه مطلب علمی ، مذهبی ،اجتماعی، فرهنگی ،سیاسی و...» ، لطفا نام خود،نام کاربری و رمزعبور مورد نظرخود را به ادرس ایمیل nursingsh91@gmail.com ارسال نمایید و به نویسندگان وبلاگ بپیوندید.متشکرم
    نظر سنجی کلاسی
    امکانات وب


    بازدید امروز: 27
    بازدید دیروز: 77
    کل بازدیدها: 699098
    تعداد کل یاد داشت های تایید شده و قابل نمایش : 324

    آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 4:16 ص

    • |